Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Τάσος Τριανταφύλλου

Τάσος Τριανταφύλλου

Tasos Triantafyllou

Γεννήθηκα τον Φλεβάρη του 72 στην Θεσσαλονίκη, όπου εργάζομαι και ζω μέχρι σήμερα. Η ενασχόληση μου με την φωτογραφία ξεκίνησε από πολύ μικρός και ευχαριστώ τον πατέρα μου για αυτό.
το Γυμνάσιο απέκτησα την πρώτη μου φωτογραφική και έτσι ξεκίνησαν όλα. Ασχολούμαι με την φωτογραφία από 1991. Έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια φωτογραφίας και 
photoshop τα τελευταία χρόνια και προσπαθώ να ενημερώνομαι συνεχώς.

Έχω συμμετάσχει σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις μέχρι στιγμής   

Μερικές εικόνες μου:

taos Triantafyllou
Τάσος Τριανταφύλλου 01


Tasos Triantafyllou
Τάσος Τριανταφύλλου 02



Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μου www.tasostriantafyllou.com
Διατηρώ λογαριασμούς και στα:
Facebook
Twitter
Instagram
500px
flicker

Τέλος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο:  tasos(@)30fyllou(.)com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου