Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ



Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1977 όπου ζω και εργάζομαι μέχρι και σήμερα.
Πάντα είχα μεράκι με τη φωτογραφία, αλλά ασχολήθηκα ουσιαστικά μαζί της, μόλις πριν από ενάμιση χρόνο.
Συμμετείχα σε 2 σεμινάρια φωτογραφίας προσπαθόντας να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου.
Η πρώτη μου σημαντική εξέλιξη στην μικρή αυτή πορεία, είναι η φιλοξενία μιας φωτογραφίας μου στο “Εργοστάσιο & Μουσείο Σοκολάτας”, το οποίο βρίσκεται στη Δ.Ε.Θ.
Συμμετείχα για πρώτη φορά στην ομαδική έκθεση φωτογραφίας “Δρόμοι που χάθηκα” της Φωτογραφικής Λέσχης “Out Of Focus”.

Μερικές φωτογραφίες μου: 

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ

ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ


ΣΟΦΙΑ ΠΑΣΧΑΛΗ




Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το προφίλ μου στο fb 
ή στο blog paschali-sofia.webnode.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου